fredag 10 juni 2011

Dagens outfit 9 och 10 juni - ur min garderob

Dagens outfit i den heta sommarvärmen blev min New York-inköpta klänning från Scotch & Soda ihop med mina vita chipies. Enkelt och lätt och funkade bra såväl på ett business-möte som på Melanders Fisk på Medis... :-). Gårdagens outfit hann jag inte med - så den hittar ni här nedan...


Nedan: gårdagens outfit. Jag var lös och ledig och det var varmt. Kände trots allt att jag ville hitta en snygg kombination mellan långt nertill och kort upptill. Jag tycker det är snyggt med trasiga jeans till ett dressat plagg som en väst. Därför blev det mina älsklings jeans från FilippaK, ett vitt linne från FilippaK och en svart, enkel väst från Whyred. Säsong 2009 tror jag.... linnet var dessutom köpt på FilippaK outlet i Barkaby.


Eftersom jag nu inte hittar de exakta plaggen - har jag satt ihop liknande plagg på Looklet. Skorna - mina vita chipies som jag även bär idag.





That's all for now! Nu mot middag hos svärmor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar