tisdag 7 juni 2011

Dagens outfit 7 juni - ur min garderob

Hej igen (!) Jo - du läser rätt... jag har ett nytt inlägg redan dagen efter mitt förra från New York (läs nedan). Jag bara kände för att lägga ut "Dagens outfit" som jag haft på mig idag. Istället för att försöka mig på ett amatör-foto så lägger jag ut bilder på plaggen separat.


Idag har det varit väldigt varmt. Jag har inte haft några "jobb-ärenden" att tänka på när jag skulle klä mig - utan ville känna mig både snygg och ledig. Dagen innebar ett skjutsande av barnen till och från skola och tennis. Trots värmen vill jag helst inte klä mig för "semester-aktigt" med linne till shortsen. För att då känna mig klädd - tar jag en långärmad blus till korta shorts. Skulle också kunna vara tvärtom - att jag har långa, tunna byxor med linne till.

Först: Blus från Hunky Dory. Har lagt ut denna tidigare - jättefin! Gillar som sagt att ha långärmad blus till korta shorts (se nedan). Till detta hade jag även mitt bruna Hunky Dory Halsband (hittade ingen bild...borde fotat själv..) och en brun läder-rem runt handleden.


Nedan exemepl på avklippta shorts. Dessa från H&M, mina är förra sommarens från Diesel.
På fötterna - mina nya sommarfavoriter: Sandaler från Replay! Supersköna och coola.




Det var allt för nu. Får se om jag får feeling någon annan dag. Imorgon ska jag på viktigt möte i värmen så då lär det bli andra bullar ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar