måndag 13 juni 2011

Dagens outfit 13 juni - ur min garderob

Hej igen! Nu börjar det väl bli lite tjatigt? Dagens outfit är inspirerad av nedan - från Hope - som jag tidigare visat. Mitt vita linne kommer från FilippaK outlet och mina militärgröna byxor från Lindex.


Eftersom det blåste en del idag - så passade min älskade Acne-tröja perfekt att ha utanpå linnet. Mörkblå, modellen heter Ray och finns även i vitt. Den är superläcker!

På fötterna - ett par bruna Replay-sandaletter. Hittade inte min modell som jag köpte för säkert 4 år sedan. Denna modell nedan är mest lik.



Runt halsen ett brunt lädersnöre 40kr från skomakarn.


Vi hörs!

/S





2 kommentarer:

  1. Aha! Noterade läderbandet du hade runt halsen. Snyggt och fiffigt. I like.

    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade det:-) Ibland funkar det enklaste allra bäst!

    SvaraRadera