måndag 13 juni 2011

Dagens outfit 11 och 12 juni - ur min garderob

Hej! Om man ska hitta rätt bilder ur sin garderob är det nog klokast att fotografera dem direkt. Lyckades alltså inte hitta exakta bilder på mina outifts i helgen... men gör ett tappert försök att ändå visa lite...
Igår - pingstagen 12 juni - kände jag för en rutig skjorta från Levis (se nedan men glöm jackan) och mina jeansshorts från diesel - något korta. Till detta ett brunt bälte från Hunky Dory och mina vita chipies. En brun läderrem runt handled och hals. Klart!Lördagen (11 juni) s varma väder bjöd inte in till långkjol egentligen - men jag struntade i det. Det blåste gott så det funkade toppen. Till långkjolen ett linne från diesel (hittade inte bilden...) och en kort jeansväst. Se nedan. Låga, platta skor till detta. Löst, ledigt men ändå fint tycker jag.

Nedan - långkjol från H&M - köptes för 149:- finns nu på rea för 79.90.




Nedan: Diesel linne och jeansväst. Inte exakt det jag hade men liknande variant.






Som sagt... jag SKA skärpa mig och försöka hitta bättre bilder så att ni ser hur jag tänker.

Vi hörs snart igen!

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar