söndag 31 januari 2010

Vintern håller sig kvar - Skidmode 2010

Hej! Jag har precis insett - som många andra - att vintern har ett fast grepp om oss och vill inte riktigt släppa taget. Då är det väl inte helt fel att titta lite på vintermodet - vi har ju både sportlov och påsklov framför oss.

Jag hittade några fina saker hos Peak Performance - http://www.peakperformance.se/ och Kari Traa http://www.karitraa.com/ . Jag gillar ju att köra helsvart eller helvitt eller kombinera svart och vitt för en ren och cool stil i backen. Men jag har trots allt lagt in lite cerise och blått... Titta här och inspireras:Allt ovan från Kari Traa - coolt norskt märke med riktigt schyssta underställ också.. Nedan hittar du grymma skidkläder från Peak Performance... Jag vet - inte billigt men det finns troligen lika schyssta ute på Barkaby Outlet om man orkar dit... eller så hittar man inspiration för att fånga en billigare variant på Stadium av märket Everest tex...
Det var några tips... titta gärna in på deras resp. hemsidor och hitta dina favoriter. Det är bara att låta vår-garderoben ligga en stund till och tills dess dra på skidkläderna och ånga på i backen. Ju snyggare man känner sig - desto roligare blir det... oavsett om man åker bra eller inte ;-).
Vi hörs snart igen... !
/S

2 kommentarer:

  1. Kari Traa är oxå förövrigt den bästa kvinnliga puckelpiståkaren och freerideåkaren som Norge någonsin visat upp. Finns oxå en historia med henne från Sports illustrateds badräktsnr ;-)

    Trevlig helg
    Jocke

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vart har du köpt den vita jackan längst ner? Den var as snygg! skicka gärna svar på min mail, sofie.vallrud@hotmail.com
    Mvh Sofie

    SvaraRadera