torsdag 4 februari 2010

Varma känslor för våren - mitt i kylan

Burr burr.... men nu gör vi väl ett break mitt i kylan så visar jag några schyssta plagg ... bara för att... .. min kollega har nyss varit i Spanien (inte så varmt just nu men...).... min svägerska planerar att åka till riktigt varma breddgrader....och för att vi andra ska kunna drömma lite om våren och sommaren .... medan vi planerar våra skidresor till Åre, Sälen, Ramundberget... eller var vi nu tänkt åka .... så ett break blir det nu. Vi börjar med...

Rodebjer - www.rodebjer.com


Lånklänning från Dagmar.... cool tjej! www.houseofdagmar.com


Ett måste på fötterna i sommar... finns i flera grymma färger... från Swedish Hasbeens. www.swedishhasbeens.com . Jag köpte mina på nätet - gick finfint och snabbt!


Fina chinos från Hunky Dory www.hunkydory.com




Snygg på jobbet i sommar - Hunkydory!



Till sist.... några fina klänningar från Hunkydory - att glida omkring i .... varsomhelst där det är varmt :-).... kanske Dubai?

Nya inspirationsmöjligheter kommer varje vecka - både för sportlovs/påsklovs livet, weekendresan till London, Paris, Barcelona, New York.... , våren och sommaren....
Snö-vita kramar!
/S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar