torsdag 17 juni 2010

The power of flower!

En vecka kvar till midsommar! Då är det hög tid att börja leta efter en klänning som passar (du kanske redan har en långt inne i garderoben?).

Jag erkänner som jag gjort tidigare - att jag inte är vän av blommigt (även det är fint på andra) men jag inser ju att just midsommar är en tid där alla kan ha lite blommor.... om inte annat i håret ;-)

På Topshop - http://www.topshop.com/ - hittade jag dessa fem klänningar... alla ärmlösa och i kort modell. Variera med kort jeansjacka och boots till för en tuffare look alt. platta vita skor och stickad kofta för en mera lantlig variant. Det lär ju inte vara varmt om man ska titta på hur vädret varit på midsommar genom åren - så en scarf kan också vara något att fundera över. Hoppas du hittar någon som skulle passa dig - eller få inspiration att leta vidare..











Jag återkommer en vända till innan juli-semestrarna drar igång. Då ska vi titta på lite olika outfits som funkar bra för sommarsemestern - både för dig som ska hålla dig i city (eller t o m jobba) och för dig som ska slappa på landet eller stranden...
Vi hörs snart igen!
Blomma ut!
/Suzanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar