söndag 6 juni 2010

Beach 2010 - lite badmode att inspireras av...

Hej hopp i solen! Här kommer lite inspiration inför kommande badsäsong. Många av er har redan säkert tagit några dopp - vädret har ju varit kanon de senaste dagarna. Andra - däribland jag själv - väntar gärna tills vattnet är rejält varmare. Oavsett - bästa badmodet för alla smaker och kroppar tycker jag att Panos Emporio har!

Jag vet att det finns ett särskilt badmode i alla modemagasin. Själv tycker jag inte riktigt om halterneckvarianten eller bandå-trenden. Funkar varken för plattbröstade eller storbystade - så det är ju en ganska smal målgrupp som blir snygg i det!

Därför vill jag bryta trenden och ge några andra exempel - många i svart och vitt - men titta gärna in på hemsidan så får ni mer färg och inspiration! http://www.panos.timarco.se/


Här kommer en svart och vit prickig - med stora prickar!

Nedan - ännu en svart/vit prickig bikini. Jag gillar den här stilen :-)



Nedan - en schysst baddräkt med ben - som jag själv har och kan rekommendera varmt! Sportig och snygg. Smått vadderade kupor för oss med plutt-bröst!


Nedan - snygg baddräkt med lite 50-tals touch! Svart och vitt funkar ju alltid!




För dig som vågar vara lite beach-disco - en snygg bikini i guld! Jag önskar att jag vågade... men det är bara FÖÖR mycket!





Den här läckra bikinin i blommigt och brunt ligger hemma i garderoben.... vet inte riktigt när och om jag kommer att dra på mig den i sommar... men snygg är den :-)



Panos har även en serie - mix & match. Finns massor för alla sorters byst och kropp att kombinera. Jag gillar det här sportiga med shorts och linne.




Japp - det var lite bad-mode-inspiration till er coola kvinnor! Vi hörs om en vecka igen och då närmar vi oss midsommar vilket kommer att låta oss fokusera på klänningar i blommigt.
Simma lugnt!
/Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar