onsdag 7 april 2010

Walk in my shoes!

Hej igen! Hoppas ni alla haft en riktigt GLAD påsk! Ni som inte haft det kanske blir glada av mina sko-bilder?! Jag ska erkänna att det blir lite hafsigt denna gång eftersom jag inte hunnit hämta in några nya bilder - men jag lovar att du hittar det mesta i sko-väg på den toppenbra sko-sajten http://www.brandos.se/ !! Pröva den - jag gjorde det i veckan och fick (fick och fick... betala) hem ett par grymt schyssta skor som passade perfekt (har inte med dem här dock). Det bästa är att man kan hitta halv-storlekar på många skol. I like!

Vi börjar dock lite enkelt med ett par klassiker från Acne nedan (finns även som stövel och i ett flertal färger). Modellen heter Pistol! Dyyyyyr!! Men en klassiker som sagt..

Sedan följer ett par härliga trä-skor med klack från svenska Hasbeens. Finns att köpa på http://www.swedishasbeens.se/. Du hittar många olika färger och modeller. Jag fegar alltid med svart men just nu ångrar jag att jag inte köpte naturfärgade.... Riktigt coola sneakers från Ed Hardy! Finns i flera varianter på Brandos :-). Dra på en blommig klänning och en kort jeansjacka så blir det kanon!


Vagabond - nedan - är ett av mina absoluta favoritmärken när det gäller skor. Passar mina breda fötter och har alltid coola modeller till schyssta priser. Nedan en supersnygg modell (Helena) i vitt - finns även i svart.

Ännu en Vagabond-modell, finns även i svart. Modellen heter Amelie.


Nedan en enkel trä-toffel från Tamaris. Finns även i brunt. Sådana här funkar alltid :-)


En gubbig känga från Hope. Finns i många modemagasin just nu, kobinerat med en spets-socka som sticker upp, en romantisk klänning alt. ett par slappa chinos. Välj själv!




Sist kommer en supersnygg sko från Diesel. Finns i flera färger och varianter ute i butik - men på Brandos finns den i denna ljusa jeansfärg. Åh den här ligger risigt till för ett inköp....


Detta var som sagt bara ett axplock från http://www.brandos.se/. De har en uppsjö av snygga skor och det tar bara några dagar att få hem dem. Våga prova nu och om inte annat - inspireras av alla modeller som finns på sajten!
Vi hörs om en vecka igen!
/Suz












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar