tisdag 13 april 2010

Billigt men snyggt - och så lite dyrt på det!

Hallå där - hur står det till med shopping-plånboken så här mitt i månaden? Aj, aj (talar av egen erfarenhet) - det är svårt att hålla i när det kommer in så mycket snyggt i butikerna hela tiden. Men - hav förtröstan.... här kommer några riktigt snygga och prisvärda vår-primörer från Ellos - se www.ellos.se

Vi börjar där vi slutade förra gången... med skor. Nedan hittar du tre schyssta boots att använda till korta jeanskjolen, jeansshortsen eller långa klänningen/kjolen i vår :-).




Jag har bloggat tidigare om t-shirtar med tryck ...men det är svårt att släppa. Extra snyggt med en kavaj - se nedan. Ellos ... Ellos!




Snygga jeansshorts för en billig peng! Jag skulle skippa jeansjackan till - men däremot lägga till en blommig blus eller en jeansskjorta modell big!



Nedan - två olika varianter av snygga jeanskjolar från D&G (ja jag vet - de här är INTE BILLIGA men garanterat hittar du liknande på H&M, Lindex, KappAhl mfl).





AAH! Kolla in bootsen ovan - jag dööör så coola!
Sist - men inte minst ... Nedan: danska varumärket Custommade - se www.custommade.dk . Där finns massor med slappa, coola kläder som inspiration för dig i vår!


Ok det var allt för denna gång....
Hör gärna av dig om du behöver tips inför kommande examens-fester, bröllop, kalas eller liknande... och ställ den eviga frågan "-Vad ska jag ha PÅ mig?". Då är jag genast där med några goda råd :-)
/Simma lugnt! Suzanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar