lördag 27 mars 2010

Blandat men snyggt!

Hej mode-vänner! Nu har jag lagt in lite gott och blandat med sådant jag hittat när jag tittat runt i butikerna, både nätbutiker och vanliga butiker.

Jag börjar här med en super-läcker haremsbyxa från RaRe. Du hittar den bl a på http://www.brandgarden.se/ om du vill och vågar nätshoppa! Jag skulle lätt slänga på en skinnjacka, svart eller brun :-)....
En supersnygg och cool vit kostym från Diesel. Egentligen ÄR jag förtjust i kostym som outfit... det är bara det att det finns så få som är coola. Jag vill inte se ut som en managementkonsult - om du förstår vad jag menar ;-)... den tiden är mig förbi!
Den här otroligt snygga och glansiga kostymen med shorts till från Tiger är GRYM...grrrr!

Nedan ser du en snygg kombination från MQ och deras egna märken. Mycket prisvärt! Väldigt snyggt! Hatten fixar jag - som jag nämnt tidigare - inte... Men för dig som vågar...

Sist men inte minst - min trygghet i kläd-nöden är alltid FilippaK. Ja, det kan tyckas tråkigt men där hittar jag alltid något att ha på mig och ofta håller stilen i flera år...

Kom ihåg - bilderna är till för inspiration. Jag vet att det i många fall är dyra prislappar på plaggen som kommer upp här - men jag har hittat tricket att kombinera så att det funkar med plånboken. Sist hittade jag ett par schyssta army-chinos på Lindex... 300 spänn! Många tror det inte ... hehe! Nästa vända ska jag försöka ge mig på lite skor. Jag är själv på jakt nu inför våren.
Seeyou!
/S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar