onsdag 10 mars 2010

Grungecool och vitt

Hej igen! Har haft sportlov och åkt skidor i fluffiga backar med mycket sol! Härligt! Men nu känns det skönt att vara tillbaka i verkligheten och det känns nästan på riktigt som att våren börjar närma sig - även om vi kan kalla det vår/vinter!

Jag har spanat in några schyssta plagg som jag vill visa er här nedan. Det man kan utröna av alla mode-magasin som florerar just nu är att vi har ungefär 4 stilar att hänga upp oss på i vår: Helvitt (spets, skira material), Jeans (helt och hållet eller med bonde-stuket ihop med romantiska blusar i blåvitt rutigt och puffärm etc), Militär-chic (med jordnära färger i beige, puder, militär, mocka, lager på lager) och sist blommigt (med en galen mix av olika små-blommiga tyger). Övriga stilar struntar jag i - det är dessa 4 jag fastnat för.

Nedan kommer jag att visa EN av dem - den vita varianten. För någon månad sedan hade jag Jeans-feber som jag visade.

Nedan - allt från Munte plus Simonsen... NJUT!




















Återkommer nästa vecka med Blommig och Militär-chic!
/Suz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar