torsdag 24 maj 2012

Mango's in da house!

Dags igen för en mode-uppdatering och denna gång en lite mindre kostsam sådan! Mango är en favorit bland många fashionistas i vår och här är några av mina smakprov. Titta mer på http://www.mango.com/

Först en skön, slapp och cool outfit med den rätta upprullningen på byxbenen ihop med snygga boots. Ärmlöst är också en vår-trend som syns överallt. 
 Nedan en så snygg outfit i all sin enkelhet. Jag har en svaghet för mörkgröna plagg just nu och fattar inte varför - det är inte direkt hett i modet. Kolla byxorna med gubb-veck till den tunnt stickade tröjan!
 Jacka, byxa i vitt på vitt som också är en stark trend i vår. Även denna outfit med upprullade byxor. Snyggt och rockigt!
 Här är en kaxig otufit också i vitt men randiga byxan gör looken helt vass tycker jag. Våga!
 Till sist några katter bland hermelinerna - En fin, enkel klänning från MQs märke Stockholm. Jag som sällan trivs i klänning och kjol kan tänka mig denna...
 Sista plagget ut för denna gång  - åter igen en snygg jacka med mix av jeans och läder. Hade en likande med förra blogginlägget. Denna är från Zoul och antagligen billigare. Mycket snyggare i verkligheten än på den här bilden.
Jorå - shoppingstoppet håller i sig.....

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar