söndag 6 maj 2012

Malene och Zara...


Hallå där - nu är det snart 1 månad sedan förra blogginlägget och jag jobbar flitigt på att komma ner på varannan vecka - men är inte där ännu. Har hittat några fler godbitar från By Malene Birger här och till sist ett par coola jackor från Zara. Däremellan smög sig Hope in med en klassisk outfit.

Vi börjar med en klänning jag tycker är superläcker. Enkel och användbar (hatten skulle jag klara mig utan).
 Nästa läckra outfit från By Malene Birger - med ett par supercoola skinnbyxor i buteljgrönt! Hurra! En helt vanlig tröja till - varför inte? Jag skulle gärna kunna ta på en tröja i cerise också....
På tal om cerise så tycker jag de här byxorna är jättefina och särskilt ihop med den ljusrosa blusen. Snygg på jobbet!
Hope fick vara med denna gång igen - eftersom den här outfiten är så himla fin, enkel men tuff. Jag har fortfarande svårt för de platta herr-skorna som är så snyggt till detta egentligen - så jag hade nog tagit på mig mina loafers med klack till detta alternativt ett par converse (igen ... jag vet!).
Zara ska du titta in på vid tillfälle: http://www.zara.com/ Där finns ett helt gäng coola vårkläder till riktigt bra priser. Hög trendfaktor tycker jag. Kolla in jackan nedan med skinn på ärmarna - jag dööör vill haaa!
Skinnjackan nedan är inte heller så dum. MC-modellen som är högaktuell i vår - kan du handla för en billigare peng hos Zara än hos många andra.
Jo - jag nämnde nog förra gången om att jag skulle avslöja en hemlis denna gång.... och tro det eller ej  - jag går på SHOPPING-DETOX! Vad är det? Jag bestämde mig helt enkelt i april att jag inte fick handla ETT ENDA PLAGG TILL på 1 ÅR!! Tror ni jag klarar det? Hittills har det gått strålande. Jag blir nu tvungen att fundera ut hur jag ska använda de kläder (i massor) jag faktiskt redan har!  Håll tummarna!

Vi ses snart igen!
/S

1 kommentar:

  1. Köpstopp ... wow Suz! Har en symaskin om du vill sy om några gamla plagg. ;-)
    Kram påre!
    Elisabet

    SvaraRadera