tisdag 25 maj 2010

Riviera mode från Barcelona

Hej igen! Nu har jag laddat upp med lite spanskt riviera-mode i glada färger! Har varit i Barcelona i helgen och fått en hel del sol, god mat och cava förstås! Tror ni jag shoppade? NÄ! Aj, aj - jag fick som vanligt en låsning när jag är utomlands och tycker plötsligt att inget känns intressant... Stockholm ÄR den bästa mode-shopping-staden... trots allt!

MEN - självklart kan man bli inspirerad utan att handla. Här hittar du några utkast från det två spanska och ack så färgglada märkena Desigual (www.desigual.com) och Custo (www.custo-barcelona-store.com). Du kan köpa dem både på nätet och i vissa butiker runt om i Stockholmstrakten.

De tre första bilderna kommer från Desigual....





Nedan följer tre plagg från Custo.......










Jag får erkänna att jag har svårt att bära så här mycket färg (och dessa ex är lugna och fina... vänta bara när du kommer in på webben eller i butiken då börjar det spraka). Men - jag tycker att det är jättefint på andra ....
Inspireras och njut!
Vi hörs igen!
/Suzanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar