fredag 19 augusti 2016

Höstfavoriter från Hope 😎

Hallå!
Snart är det ju höst och då får vi njuta av en massa nya, fina kläder. Här har ni några av mina favoriter från svenska Hope http://hope-sthlm.com/


En kortare byxa i vinrött kan inte bli fel! Jag föreslår även ett par ankelboots till..,



En enkel, klassisk och skön outfit som funkar vid de flesta tillfällen.



Jag har ofta svårt för klänningar och vill inte känns mig för "damig" men här är en tuffare variant i en fin, grön färg.


Så snyggt med svart kavaj och vinröda skor till nötta jeans!


Hope har de coolaste byxorna av alla!!!


Cool svart/vit kombo 👍🏼


Våga mixa färg och mönster! Tufft!


Härlig mörk-ljung färg på en soft tröja - ett par nötta blå-jeans skulle funka fint till!


Topp-favoriten här... en läcker höst-kostym som kan bäras till en vit eller jeansblå skjorta eller top under om jag får välja!


Vi hörs om en stund med nya inspirationer!

/Suzanne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar