söndag 24 januari 2016

Några av mina Pinterest-favoriter!

Hej igen, jag skulle bara vilja visa er några av mina Pinterest-favoriter just nu. Gå gärna in och kolla på flera av mina Boards - har även en för herr-mode :-)

Nu blir det ljusare för varje dag som går - vilket känns helt fantastiskt och välbehövligt! Då väcks även min lust att hitta nya kombinationer i garderoben och då räcker det ibland med bara något enstaka plagg som komplement.

Mitt tema i vår är: Våga vara modig - kombinera det du inte tidigare har haft!

Mina inspirationsbilder är väldigt enkla men ändå - håll till godo!


1. Den här kostymen är så himla fin ihop med vita sneakers! Har du ingen kostym - kanske du har en kavaj som du kan kombinera med ett par snygg-byxor i modell smal nertill och lite lösare upptill.



2. Två olika varianter av samma sak - en ljusgrå tröja/college-tröja till ett par finare, svarta byxor (gärna kostym-byxa) och ett par sneakers. Denna outfit kan du i princip ha när som helst och se både välklädd och avslappnad ut.



3. Kamel-färgade kappor fanns det gott om i höstas/vintras. Även om det kommer mycket ljusgrått nu till våren - skulle jag absolut våga ha denna kombination till svart byxa, vit blus och grå kavaj. Läckert! Här passar klackar till :-)


 4. Isabel Marant - den franska designern som enligt mitt tycke svenska Hunky Dory har hämtat en del inspiration ifrån... Här en tuff kombo med leopard och skinn med öppna sandaler till - skönt och snyggt!


5. Nedan - Isabel Marant med enkel vit, vid byxa och svart tröja till. Detta har du säkert någon variant av hemma - våga testa redan nu med ett par vita byxor....


6. En av mina favoriter här - vit skjorta, svarta, tajta byxor och en grön bomberjacka med boots till. Så himla snyggt!



 7. Isabel Marant - våren 2016 med guldkant. As-läckert men inget jag skulle ha på jobbet dock. Jo - kanske med en jeansskjorta till förresten.... Denna kombo lämpar sig bättre för påsk-festen.


 8. Isabel Marant ss 2016 - så fin klänning i vit och med brodyr. En varm sommar kan man bo i denna.


9. Avslutningsvis en street-bild med så cool outfit - rutig kostym, enkel t-shirt, converse och stickad mössa (solbrillor). Mina rutiga byxor ska jag också bära till mina converse - så det så!


Tack för nu - på återseende! Till dess - kan du följa mig på www.pinterest.com/stylebysuz/
/Suzanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar