onsdag 6 maj 2015

Inspiration från Pinterest...

Hej mode-lejon! Har ni Pinterest? Om inte - kolla in där och följ mig så får ni lite tätare uppdateringar. Det är många kanaler nu och svårt att veta vad som är lättast att följa....

Bifogar några av mina senaste favorit-outfits här...

Nr 1: Så coolt med boyfriend-jeans och pösig, vit skjorta med klackar. Kolla i garderoben - du har säkert något av plaggen redan!



Nr 2: Superfint med militärbyxa till söt blus och platta herr-skor. Testa och våga!


Nr 3: Min stil-favorit Elin Kling i en supersnygg denim-kostym för sommaren! Supersnyggt med djur-print till det blåa...och dessutom ett par nötta, svarta converse!


Nr 4: Outfit från J.Crew i sailor-stil och herregud vilka snygga jeans!! Kolla tvätten, vidden och ben-sluten som är råa och vida.... Helt klart en klack till detta!


Nr 5: Jennifer Aniston på väg... alltså hur coola byxor är detta? Stylade i all sin enkelhet till vit t-shirt, marinblå kavaj och vita sneakers... Superbt!


Nr 6: Snyggt med randigt, vitt, marint ihop med den saffrans-gula väskan! Jag har en liknande från Hope som jag gillar starkt... Tydligt är att väskan piffar upp det hela!


Nr 7: Snygga Victoria Beckham med grå kostym, svart top och svarta (för smal klack) pumps. Läckert och åter igen... ENKELT!

Nr 8: Till sist en hel-vit outfit som är hur snygg som helst! Själv har jag svårt att ha hel-vitt av någon anledning - men att se det på andra är riktigt snyggt!



Snart - jag lovar - återkommer jag med några fina klänningar och smycken också! /Suzanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar