måndag 10 december 2012

Klänningar för olika tillfällen i jul....

Hej på er! Jag tänkte inspirera er med några klänningar också (vilket jag är ganska dålig på annars för jag använder själv väldigt sällan klänning). De här klänningarna är helt i min egen smak - för att de är enkla, coola och inte söt-prinsess-aktiga... Håll till godo!

Acne - den här första tycker jag mycket om för att den är enkel men ändå har lite färg. Jag skulle definitivt ha ett par svarta, blanka eller metallic strumbyxor till detta - och ett blaffigt, kort halsband.

 Den här långa varianten från Acne tycker jag är superfin. En riktig nyårs-klänning! Tufft med skinnjackan till. I annat fall skulle jag kunna tänka mig en mullig kofta till i svart eller silver (midjekort)
 Nedan - FilippaK har en fin, ljus, metallic klänning som jag tycker är såå fin. Enkel men så festlig. Sätt till ett vackert, glittrigt smycke och ett par matta strumpbyxor till (ljusa eller svarta).
 En annan glitter-klänning från FilippaK (framgår inte av bilden tyvärr) som jag sett på flera TV-programledare redan. Här kan man leka lite med både smycken och färger på strumpbyxorna.
 Nedan en vacker, klassisk klänning med omlottskärning från Stylein. Riktigt fin tycker jag och blir festlig med dina väl valda acessoarer. Ett rött halsband till jul tex...
Nedan hittar du två svart/vita fina klänningar från Tiger. Den här första tycker jag mycket om. Enkel, klassisk, snyggt och sobert mönster som lätt kan kombineras med smycken i olika stilar.

 Nedan en annan - liknande variant - från Tiger som blir extra tuff med en kort skinnjacka till.


Det var allt för denna gång! Vi hörs snart igen!
/Suzanne

1 kommentar:

  1. Hjälp oss att tömma lagret på kläder! Superbilliga t-shirts, väskor, shorts mm. Passa på att fynda julklappar under 100-lappen :)
    http://josign.blogg.se/2012/december/hjalp-oss-tomma-lagret-nu-superbilliga-klader.html

    SvaraRadera