måndag 18 juni 2012

Bekväm, vacker och cool i Midsommar

Hej modevänner! Vad ska ni ha på er på midsommar? Jag har egentligen ingen aning - men har försökt få ihop ett par varianter som ni kan titta på i bifogad länk: http://apparelrow.com/looks/midsommar/

Apparelrow är en relativt ny sajt jag har börjat använda för att hitta kläder och skapa looks (heter nu tydligen - inte outfits). Kolla in där eller på mina små, enkla tips nedan.

Nedan några exempel på maxi-klänningar i flera färger och mönster. Du kanske redan har en i din garderob?

 Ett par klassiska Converse är helt rätt till denna outfit och bekvämt dessutom!
 Nedan: Jeansjacka utan krage från Diesel (2010/2011 tror jag). Grymt snygg - jag har den själv!
Mitt budskap är är i alla fall en maxi-klänning, gärna mönstrad/flerfärgad plus en schysst jacka (jag gillar jeans) och ett par (helst nötta) sneakers och gärna converse. Du är då både vacker, bekväm och cool på samma gång - hur bra som helst!

Min outfit kommer kanske att bli det här: Klänning från Maison Scotch, Jeansjacka från Diesel (ovan) och svarta Converse. Någon form av scarf/halsduk kan det bli också om det är för kallt...



Hoppas du får en skön midsommar så hörs vi snart igen!
/Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar