söndag 4 september 2011

Höstens gott och blandat

Hallå där! Det är hektiskt för mig nu - så jag hinner inte blogga så mycket som jag vill. Men tro inte för den skull att jag inte ser och studerar kläder ....
Det blir en kortis denna gång men ändå... hittade ett märke H.Eich www.heich.it - i en butik här i Sigtuna (Knocks heter den och ligger på Stora Gatan - gå dit om du är här). En italienare med konstig stil - men jag hittade bl a byxorna ni ser en skymt av på bilden - grymt snygga i verkligheten... Nedan - en till outfit från H.Eich som jag gillar. Pösiga byxor med lager på lager tröjor under kavaj. Snyggt och coolt tycker jag :-)


Till min STORA favorit G-Star Raw.... hittade ett par snygga bilder på deras web (dåligt med bilder där tyvärr). Nedan en outfit i min smak - Kavaj och jeans med pumps, skjortan hänger utanför! Tufft och snyggt yes!



Nedan - snyggo bruttan i tajta jeans, tajt jeansjacka och läderhandskar. Inspireras! Jag vet att få av oss har denna kropp men.... sno stilen och gör den till din vetja...


Här kommer ett par outfits från Acne - en gammal goding som går upp och ner i min smak. Tar ut de "enklaste" varianterna här: T-shirt m tryck till vippig kjol och klackskor är något jag gillar. Här funkar även höga stövlar, stövletter gärna med kilklack skulle jag också kunna se....




En till fin variant... vit t-shirt med plommonfärgade byxor. Så enkelt och så snyggt!



Jag lovar att återkomma snart igen och då blir det kanhända lite skor också. Glöm nu inte att rota runt i garderoben, ta inspiration av höstmodet och fixa din egen stil. Jag gjorde nyss en om möblering i garderoben, ändrade alla plagg från att ha hängt i färgskalor (svart ihop, blått ihop osv) - så har jag börjat blanda färger och stilar... det händer grejer i garderoben som man kan ha glädje av :-).


Ha det gott!

/Suz

1 kommentar:

  1. Tack vännen.....dags för ett besök i butiken i Sigtuna såg jag/kram

    SvaraRadera