söndag 30 april 2017

The best of Rodebjer S/S 2017

Hej mina skrala inlägg beror på att allat annat kommer emellan - men bättre sent än aldrig?! Här kommer nu mina 10 favoriter från Rodebjer. Ett märke jag tidigare inte varit stormförtjust i - men som jag tycker har en riktigt bär-vänlig kollektion i vår. Håll till godo 😊☀️

1. Snygg och kvinnlig power-kostym. Finns i en grå/blå variant också.




2. Å vad jag skulle vilja våga ha denna coola blekrosa kostym! Superläcker! Vitt, svart och grått till..


3. En riktigt snygg kavaj-klänning! Du kan även bära ett par slim byxor till tycker jag!

4. Vacker blus med liten volang och puff - alldeles lagom. Blusen kan du även ha lite öppen för en coolare look. Snygga, utsvängda byxor till 👌🏼


5. Kostymbyxa i min smak - baggy upptill och smal nertill. Fint med enkel topp och pumps till.

6. Cool blus och byxa - pumpsen är klassiska med modernt snitt. Den här outfiten är helt i min smak!

7. För lata sommardagar när man ändå vill känna sig fin. Även en sommardag på jobbet fungerar denna vackra klänning.



8. Denna söta men tuffa blus har jag själv i blått (som tyget ovan). Mycket användbar! Så läcker till denim!


9. En stickad sommartröja i bubbelgum-rosa är helt rätt i år! Jeans eller vita kostymbyxor till tycker jag!


10. SÅ läcker denim kjol! Finns även i ett mörkare tyg. En kaxig blus eller t-shirt till! Stövlarna! Eller fina, platta skor!

Det var allt för nu. Men vi hörs igen - senast innan midsommar 💐☀️ 
/Suzanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar